Ljubavno Pismo

Ovo je ljubovno pismo za tebe. Nedostajes mi u Beogradu. Nedostajes mi da igramo “Bananagrams” sa tebom. Takodje nedostajes mi da pijem vino zajedno i pricamo za vecerom. Mi smo plesali salsu svake noc, kod kuce. Secas li se? Sada ti letis u Americi i ja studiram u Srbiji. Uskoro mi cemo videte jedno drugo. Tada mi cemo biti najscrecniji ljudi na svetu. Mi smo jedno srce. Ti si ljubav mog zivota! :)

One thought on “Ljubavno Pismo

  1. All I can say to zena mog zivota is… I VOLI YOU BIG TIME!!! Ti si zena koja ima najlepsu dusu na celom svetu ali si i prava lepotica. Ne mogu da docekam da te ponovo vidim i drzim u svom narucju. Mi cemo leteti ponovo zajedno jednog dana :)
    Tvoj Boki te puno smoki :) :) :)

Leave a Reply

